Wiadukt zamknięto z początkiem listopada na odcinku od skrzyżowania ul. Celnej z ul. Zachodnią do skrzyżowania ul. Celnej ze zjazdem północnym w stronę DK88. Ekipa robotników, która się tam pojawiła zabrała się między innymi za demontaż starej dylatacji stalowej i montaż nowej na całej szerokości obiektu. Poza \tym trzeba było zabetonować przęsła oraz przyczółek w rejonie osadzania dylatacji. Poza tym odnowiono chodniki w rejonie dylatacji, a także nawierzchnię na wiadukcie o łącznej powierzchni około 650 mkw.
W trakcie prac z konieczności zdecydowano o zwiększeniu ich zakresu. Wedle pierwotnego planu nowa nawierzchnia miała się pojawić jedynie w sąsiedztwie dylatacji. Okazało się jednak, że dalej też jest ona w kiepskim stanie. Dlatego żeby na wiosnę przyszłego roku nie trzeba było ponownie zamykać obiektu już teraz załatwiono sprawę. Koniec remontu pozwolił na przywrócenie stałej trasy linii autobusowej nr 167.
Komentarze