Zamknij

Pracownik sprzątający

Nr oferty: StPr/25/0363Dodane przez: Inwemer System Sp. z o. o.

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
: Sprzątanie pomieszczeń biurowych, sprzątanie sanitariatów
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wymiar etatu: nie d
Zmianowość: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 10
Data rozpoczęcia: 09.05.2025
: od 30,50 PLN
System wynagradzania:
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Inwemer System Sp. z o. o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu: 667-440-341
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: dok. aplikacyjne
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
archiwizowanie dokumentów, adresowanie i kopertowanie przesyłek, wpisywanie ekspediowanej poczty do odpowiednich książek i dzienników, prowadzenie dzienników poczawczych i rejestrów, redagowanie zleconych przez przełożonych pism w komputerze, pomoc przy prowadzeniu sekretariatu, obsługa urządzeń biurowych
StPr/25/0379
data rozpoczęcia pracy od 28.05.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN

obsługa maszyn i urzadzeń produkcyjnych, przygotowywanie wyrobów (półproduktów) do działu kompletacji, pakowanie półproduktów, pomoc w pracach porzadkowych, pomoc w pracach pomocniczych
StPr/25/0376
data rozpoczęcia pracy od 29.05.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN

pomoc przy: kompletacji wyrobów gotowych, pakowanie wyrobów gotowych, znakowanie wyrobów gotowych, obsługa maszyn pakujących, prace pomocnicze przy kontroli jakości wyrobów gotowych
StPr/25/0377
data rozpoczęcia pracy od 29.05.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN

prace termomodernizacyjne, naprawy dachów
StPr/25/0375
data rozpoczęcia pracy od 13.05.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

prace wykończeniowe
StPr/25/0443
data rozpoczęcia pracy od 12.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

prace budowlane
StPr/25/0374
data rozpoczęcia pracy od 02.06.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in.: a) Kompleksowe przygotowanie dokumentów zamówienia i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wewnętrznym regulaminem udzielania zamówień. b) Kompleksowe przygotowanie dokumentów i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych poza ustawą Prawo zamówień publicznych, zgodnie wewnętrznym regulaminem udzielania zamówień. c) Prowadzenie rejestrów zamówień publicznych udzielanych przez Dział Zamówień Publicznych, prowadzenie rejestru umów oraz planu zamówień publicznych i planów postępowań; d) Bieżąca współpraca z komórkami organizacyjnymi odpowiedzialnymi za dane zamówienia, e) Przygotowanie informacji dotyczących prowadzonych postępowań i udzielonych zamówień; f) Uczestniczenie w pracach Komisji przetargowych zgodnie z przepisami wewnętrznymi; g) Udział w przygotowywaniu sprawozdań dotyczących zamówień publicznych w przypadkach określonych ustawą; h) Prowadzenie, gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z przeprowadzonymi postępowaniami; i) Nadzorowanie i koordynowanie przestrzegania procedur.
StPr/25/0371
data rozpoczęcia pracy od 01.06.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

obsługa urządzeń produkcyjnych, prowadzenie dokumentacji produkcyjnej, wykonywanie prac konserwacyjnych, praca na oczyszczalni wewnątrzzakładowej, przestrzeganie dyscypliny produkcyjnej oraz zasad dotyczących jakości wytwarzania produktu
StPr/25/0369
data rozpoczęcia pracy od 10.05.2025
wynagrodzenie od od 4 700 do 5 200 PLN

prace dekarskie
StPr/25/0368
data rozpoczęcia pracy od 12.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Realizacja zakupów zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem oraz polityką zapasów, poszukiwanie nowych dostawców na rynkach zagranicznych oraz krajowych w zakresie określonego asortymentu, analiza zużycia materiałów oraz określanie minimalnych stanów do terminowej realizacji zamówień, nadzór, ocena i współpraca z dostawcami w zakresie terminowej realizacji i jakości dostaw, reklamacji, wymiany dokumentów oraz innych uzgodnień, przygotowanie zestawień, analiz i harmonogramów dostaw
StPr/25/0361
data rozpoczęcia pracy od 02.06.2025
wynagrodzenie od od 6 500 PLN