Zamknij

Wychowawca w Regionalnej Placówce Opiekuńczo - Terapeutycznej nr 1 w Bytomiu

Nr oferty: StPr/25/1648Dodane przez: REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Pl. Jana 13, 41-936 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
: - Więcej informacji na stronie: https://rops.bipslaskie.pl/content/ogloszenie-naboru-na-stanowisko---wychowawca-w-regionalnej-placowce-opiekunczo---terapeutycznej-nr-1-w-bytomiu - Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego, 40-142 Katowice ul. Modelarska 10, www.rops-katowice.pl poszukuje pracownika na stanowisko WYCHOWAWCA w Regionalnej Placówce Opiekuńczo - Terapeutycznej nr 1 w Bytomiu. - Liczba lub wymiar etatu: 2 - Miejsce wykonywania pracy: Regionalna Placówka Opiekuńczo Terapeutyczna w Bytomiu, Plac Jana 13 A i B - Rodzaj zatrudnienia i system pracy: Umowa o pracę w systemie pracy zmianowej od poniedziałku do niedzieli. - Główne obowiązki: 1. Sprawowanie bezpośredniej opieki nad dziećmi przebywającymi w placówce. 2. Kierowanie procesem wychowawczym dzieci. 3. Zapewnienie dzieciom poczucia bezpieczeństwa i stabilizacji. 4. Prowadzenie indywidualnej pracy z dzieckiem oraz pracy z grupą dzieci. 5. Opracowanie i realizacja planu pomocy dziecku oraz prowadzenie karty pobytu dziecka i innej dokumentacji zgodnie z przepisami. 6. Uczestniczenie w pracach zespołów do spraw okresowej oceny sytuacji dziecka. 7. Współpraca z rodziną dziecka, z osobami biorącymi udział w procesie wychowawczym dziecka, z sądem oraz innymi instytucjami wspierania rodziny i pomocy społecznej w zakresie rozwiązywania problemów dziecka i jego rodziny. 8. Udział w realizacji programów zajęć profilaktycznych, psychoedukacyjnych, terapeutycznych oraz programów zajęć rozwijających zainteresowania, dostosowanych do potrzeb i możliwości dziecka. 9. Zaspokajanie potrzeb rozwojowych dziecka zgodnie z obowiązującymi standardami opieki i wychowania. 10. Dbanie o stan zdrowia dziecka konsultacje z lekarzami specjalistami (w zależności od potrzeb) i stosowanie się do zaleceń lekarskich. - Praca w równoważnym systemie czasu pracy wydłużony do 12 godzin. Praca również w godzinach nocnych. Praca od poniedziałku do niedzieli + święta. Indywidualny harmonogram czasu pracy.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 18.07.2025
: od 6 200 do 6 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 40-142 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Osoba do kontaktu: Małgorzata Kuca
Numer telefonu: 32-730-68-80, 32-730-68-64
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny. 2. Życiorys zawodowy. 3. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnychi korzystaniu z pełni praw publicznych. 4. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia pub
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
transport osób do pracy i z pracy oraz transport materiałów budowlanych, zaopatrzenie, pomoc przy pracach budowlanych
StPr/25/0508
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

montaż płyt kartonowo-gipsowych i sufitów podwieszanych prace wykończeniowe biurowców i obiektów handlowych
StPr/25/0624
data rozpoczęcia pracy od 18.07.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

pełen zakres obowiązków podany jest na stronie: wszystkie wymagania niezbędne oraz dodatkowe podane są na stronie : https://bip.cisbytom.pl/aktualne-oferty-pracy/ w zakładce oferty pracy Do obowiązków na stanowisku Instruktora reintegracji zawodowej należy: prowadzenie instruktaży stanowiskowych dla uczestników, dbanie o bezpieczeństwo uczestników w trakcie praktyk i wykonywania pracy, przydzielanie uczestnikom zadań w ramach praktyki zawodowej, nadzór nad przebiegiem praktyk zawodowych, współpraca z jednostkami/podmiotami zewnętrznymi będącymi miejscem realizacji praktyk zawodowych, opracowanie programu praktyki zawodowej, przygotowanie i nadzorowanie list obecności oraz dzienników praktyk, ocenianie przebiegu praktyk zawodowych i umiejętności zdobytych przez uczestników (...).
StPr/25/0507
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 4 870 PLN

prace związane z obsługą recepcji, drobne prace biurowe
StPr/25/0505
data rozpoczęcia pracy od 21.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

prace gospodarcze na obiektach administrowanych przez OSiR
StPr/25/0499
data rozpoczęcia pracy od 18.08.2025
wynagrodzenie od od 4 680 PLN

utrzymanie czystości w pomieszczeniach na terenie obiektu sportowego
StPr/25/0500
data rozpoczęcia pracy od 18.08.2025
wynagrodzenie od od 4 680 PLN

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów ustaw właściwych dla wydziału, zwłaszcza z zakresu ustawy o ochronie przyrody, współpraca ze Schroniskiem dla bezpańskich zwierząt oraz nadzór nad jego działalnością, prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu ustawy o ochronie przyrody, w tym zezwoleń na usunięcie drzew i krzewów, zgłoszeń w sprawie usunięcia drzew i krzewów, opracowanie projektu zgody wydawanej w imieniu właściciela na usunięcie drzew lub krzewów z terenów nieruchomości będących własnością gminy lub Skarbu Państwa, przygotowanie i opracowanie projektów oraz prowadzenie postępowań związanych z terenami objętymi ochroną prawną na podstawie u.o.p, tj. Zespoły Przyrodniczo Krajobrazowe, Rezerwaty, Użytki Ekologiczne, Kontrola nieruchomości na których dokonano wycinki drzew, prowadzenie i udostępnianie baz danych o środowisku oraz wykazu danych o dokumentach zawierających informację o środowisku i jego ochronie, współpraca z jednostkami organizacyjnymi oraz innymi podmiotami w zakresie realizacji zadań wydziału, przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje i wnioski składane przez posłów i radnych, opracowywanie projektów aktów prawnych Rady Miejskiej i Prezydenta w zakresie właściwości wydziału, przygotowywanie sprawozdań z zakresu działalności wydziału wraz z proponowanymi zmianami usprawniającymi jego działanie, bieżące zapoznawanie się z aktami prawnymi publikowanymi w katalogu LEX i prawo UMB; wykonywanie innych czynności służbowych na polecenie przełożonych, odbycie służby przygotowawczej do pracy w samorządzie. https://www.bytom.pl/bip/informacje-urzedu/nabory-w-urzedzie-miejskim/Nabor-na-stanowisko-urzednicze-inspektor-w-Wydziale-Inzynierii-Srodowiska-Referacie-Przyrody-AS-4/idn:11501
StPr/25/0501
data rozpoczęcia pracy od 15.08.2025
wynagrodzenie od od 4 870 PLN

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: udostępnianie dokumentacji, prowadzenie ewidencji udostępnianej dokumentacji oraz osób korzystających z zasobu archiwum do celów zabezpieczenia zasobu oraz prowadzenia statystyki udostępnień; udzielanie informacji klientom celem zapoznania z zasobem archiwum oraz wskazania właściwego sposobu załatwienia sprawy; przejmowanie dokumentacji z komórek organizacyjnych; porządkowanie i przechowywanie akt w należytym porządku i właściwe ich zabezpieczanie; przekazywanie materiałów archiwalnych do Archiwum Państwowego; przygotowywanie zaświadczeń, odpisów oraz kopii dokumentów do uwierzytelnienia; odbycie służby przygotowawczej do pracy w samorządzie
StPr/25/0502
data rozpoczęcia pracy od 15.08.2025
wynagrodzenie od od 4 780 PLN

Zakres obowiązków: pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami utrzymanie czystości w miejscu pracy dbanie o ekspozycję towarów
StPr/25/0503
data rozpoczęcia pracy od 04.08.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

SPAWANIE SPRZĘTU MECHANICZNEGO I INNYCH ELEMENTÓW
StPr/25/0504
data rozpoczęcia pracy od 18.07.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN