Zamknij

Pracownik utrzymania czystości

Nr oferty: StPr/25/0611Dodane przez: kontakt przez PUP

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
: pomoc w utrzymaniu czystości w placówce
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 22.09.2025
: od 5 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Łagiewnicka 15, 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
Osoba do kontaktu: Doradca do spraw zatrudnienia
Numer telefonu: 32 281-33-07
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: skierowanie wydane przez PUP Bytom+ dokumenty aplikacyjne
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
opieka nad dziećmi
StPr/25/0610
data rozpoczęcia pracy od 22.09.2025
wynagrodzenie od od 5 200 PLN

pomoc w utrzymaniu czystości w placówce
StPr/25/0611
data rozpoczęcia pracy od 22.09.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

obsługa kotła na ekogroszek
StPr/25/0612
data rozpoczęcia pracy od 09.09.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

termomodernizacje, wykończenia wnętrz/ klatek schodowych, prace ogólnobudowlane
StPr/25/0606
data rozpoczęcia pracy od 08.09.2025
wynagrodzenie od od 4 800 do 5 000 PLN

montaż instalacji gazowych
StPr/25/0607
data rozpoczęcia pracy od 08.09.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

montaż instalacji elektrycznych
StPr/25/0608
data rozpoczęcia pracy od 08.09.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

praca fizyczna- wykończenia wnętrz
StPr/25/0609
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 9 000 PLN

Klejenie styropianu, siatkowanie, tynkowanie
StPr/25/0603
data rozpoczęcia pracy od 06.09.2025
wynagrodzenie od od 2 333 PLN

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: -przeprowadzanie postępowań w zakresie zamówień publicznych, w szczególności poprzez pełnienie funkcji przewodniczącego komisji; -udzielanie wydziałom, referatom oraz miejskim jednostkom organizacyjnym informacji w zakresie procedur dot. zamówień publicznych; -umieszczanie informacji dot. postępowań o zamówienia publiczne we właściwych publikatorach; -elektroniczne przekazywanie informacji o postępowaniach do urzędu oficjalnych publikacji wspólnot europejskich; -sporządzanie rocznego sprawozdania z udzielonych zamówień publicznych; -wykonywanie czynności związanych z opracowywaniem planu zamówień publicznych poprzez weryfikację i zatwierdzanie zapisów; -bieżące zapoznawanie się z aktami prawnymi związanymi z zakresem powierzonych obowiązków; -odbycie służby przygotowawczej do pracy w samorządzie. https://www.bytom.pl/bip/informacje-urzedu/nabory-w-urzedzie-miejskim/Nabor-na-stanowisko-urzednicze-inspektor-w-Wydziale-Zamowien-Publicznych-PA-4/idn:11786
StPr/25/0600
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 4 870 PLN

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych nad zadaniami realizowanymi przez spółkę. Przyjmowanie zgłoszeń od najemców oraz zewnętrznych administratorów nieruchomości w sprawach dotyczących problemów technicznych oraz określanie zakresu niezbędnych robót i szacowanie kosztów, sporządzanie kosztorysów inwestorskich dla prac awaryjnych, remontowych, inwestycyjnych prowadzonych w tych obiektach. Sporządzanie przedmiarów robót do kosztorysów oraz kosztorysów w branży budowlanej w tym ustalanie technologii robót, stosowanych materiałów. Przygotowywanie szczegółowych danych technicznych dotyczących zakresu robót budowlanych. Weryfikowanie kosztorysów powykonawczych. Uczestniczenie i prowadzenie wizji lokalnych. Nadzorowanie robót budowlanych.
StPr/25/0601
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 7 434 PLN