Zamknij

Podinspektor w Referacie Ekologii Wydziału Inżynierii Środowiska

Nr oferty: StPr/25/0681Dodane przez: Urząd Miejski w Bytomiu

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Parkowa 2, 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
: Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: bezpośrednia pomoc i doradztwo dla mieszkańców w zakresie aplikacji o dofinansowanie w ramach Programu Ciepłe Mieszkanie oraz Programu Czyste Powietrze, podejmowanie działań mających na celu zidentyfikowanie budynków, których właściciele mogliby być potencjalnymi wnioskodawcami i przedstawienie im korzyści płynących z wzięcia udziału w Programie, wsparcie wnioskodawców w zakresie przygotowywania wniosków o dofinansowanie, w tym pod kątem spełnienia wymagań określonych w Programie, z zachowaniem należytej ocena wniosków o dofinansowanie, w tym sprawdzanie poprawności załączonych dokumentów, przygotowywanie umów o dofinansowanie dla wnioskodawców, przekazywanie do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej informacji o dofinansowaniu, pomoc wnioskodawcom przy rozliczeniu przyznanego dofinansowania, w tym przy poprawnym wypełnianiu wniosku o płatność oraz kompletowaniu wymaganych załączników, współpraca z innymi działami w celu weryfikacji dokumentów, Rozliczanie środków finansowych przyznanych w ramach obu programów, dokonywanie kontroli u mieszkańców w miejscu inwestycji, w ramach realizowanych projektów, nadzorowanie postępów realizacji projektów oraz raportowanie wyników i problemów w ramach prowadzonych działań, współpraca z jednostkami organizacyjnymi oraz innymi podmiotami w zakresie realizacji zadań wydziału, bieżące zapoznawanie się z aktami prawnymi publikowanymi w katalogu LEX i prawo UMB, wykonywanie innych czynności służbowych na polecenie przełożonych, odbycie służby przygotowawczej do pracy w samorządzie. Szczegóły pod linkiem: https://www.bytom.pl/bip/informacje-urzedu/nabory-w-urzedzie-miejskim/Nabor-na-podinspektora-w-Referacie-Ekologii-Wydzialu-Inzynierii-Srodowiska-AS-6/idn:12060
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 17.11.2025
: od 4 840 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Urząd Miejski w Bytomiu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Parkowa 2, 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
Osoba do kontaktu: Bożena Biadacz
Numer telefonu:
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie: kwestionariusza osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg załączonego wzoru; kserokopii świadectwa dyplomu ukończenia studiów wyższych; oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenia o
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
sprzątanie pomieszczeń biurowych i utrzymanie czystości wokół budynku Cechu
StPr/25/0680
data rozpoczęcia pracy od 01.11.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: bezpośrednia pomoc i doradztwo dla mieszkańców w zakresie aplikacji o dofinansowanie w ramach Programu Ciepłe Mieszkanie oraz Programu Czyste Powietrze, podejmowanie działań mających na celu zidentyfikowanie budynków, których właściciele mogliby być potencjalnymi wnioskodawcami i przedstawienie im korzyści płynących z wzięcia udziału w Programie, wsparcie wnioskodawców w zakresie przygotowywania wniosków o dofinansowanie, w tym pod kątem spełnienia wymagań określonych w Programie, z zachowaniem należytej ocena wniosków o dofinansowanie, w tym sprawdzanie poprawności załączonych dokumentów, przygotowywanie umów o dofinansowanie dla wnioskodawców, przekazywanie do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej informacji o dofinansowaniu, pomoc wnioskodawcom przy rozliczeniu przyznanego dofinansowania, w tym przy poprawnym wypełnianiu wniosku o płatność oraz kompletowaniu wymaganych załączników, współpraca z innymi działami w celu weryfikacji dokumentów, Rozliczanie środków finansowych przyznanych w ramach obu programów, dokonywanie kontroli u mieszkańców w miejscu inwestycji, w ramach realizowanych projektów, nadzorowanie postępów realizacji projektów oraz raportowanie wyników i problemów w ramach prowadzonych działań, współpraca z jednostkami organizacyjnymi oraz innymi podmiotami w zakresie realizacji zadań wydziału, bieżące zapoznawanie się z aktami prawnymi publikowanymi w katalogu LEX i prawo UMB, wykonywanie innych czynności służbowych na polecenie przełożonych, odbycie służby przygotowawczej do pracy w samorządzie. Szczegóły pod linkiem: https://www.bytom.pl/bip/informacje-urzedu/nabory-w-urzedzie-miejskim/Nabor-na-podinspektora-w-Referacie-Ekologii-Wydzialu-Inzynierii-Srodowiska-AS-6/idn:12060
StPr/25/0681
data rozpoczęcia pracy od 17.11.2025
wynagrodzenie od od 4 840 PLN

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: prowadzenie ewidencji zawartych umów na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości; prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych w celu kontroli częstotliwości ich opróżniania; prowadzenie postępowań w sprawie obowiązku uiszczania opłat za odbieranie odpadów komunalnych lub opróżnianie zbiorników bezodpływowych w przypadku właścicieli nieruchomości, który nie zawarli umów z uprawnionymi podmiotami; prowadzenie działań informacyjnych i edukacyjnych w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi, w szczególności w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych; prowadzenie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, w szczególności w zakresie zezwoleń na opróżnienia zbiorników bezodpływowych lub instalacji przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych; praca w terenie przy wykonywaniu kontroli i podejmowanych interwencjach; współpraca z jednostkami organizacyjnymi oraz innymi podmiotami w zakresie realizacji zadań wydziału; przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje i wnioski składane przez posłów i radnych; prowadzenie spraw i sporządzanie projektów pism zgodnie z przepisami kodeksu postępowania administracyjnego; przygotowanie projektów aktów prawa miejscowego; bieżące zapoznawanie się z aktami prawnymi publikowanymi w katalogu LEX i prawo UMB; wykonywanie innych czynności służbowych na polecenie przełożonych; odbycie służby przygotowawczej do pracy w samorządzie. Szczegóły pod linkiem: https://www.bytom.pl/bip/informacje-urzedu/nabory-w-urzedzie-miejskim/Nabor-na-stanowisko-urzednicze-podinspektor-w-Wydziale-Gospodarowania-Odpadami-Komunalnymi-ZO-1/idn:12067
StPr/25/0682
data rozpoczęcia pracy od 17.11.2025
wynagrodzenie od od 4 840 PLN

montaż rurociągów
StPr/25/0679
data rozpoczęcia pracy od 23.10.2025
wynagrodzenie od od 4 666 do 7 000 PLN

przyjmowanie i rozładunek dostaw, wydawanie towarów klientom, załadunek materiałów budowlanych - ręczny i mechaniczny (wózkiem widłowym)
StPr/25/0678
data rozpoczęcia pracy od 01.11.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

Samodzielne przygotowanie wsadu do maszyny myjącej i piaskującej Obsługa maszyn w wyznaczonym obszarze, Malowanie adhezyjne powierzchni metalowych komponentów, Nadzór nad poprawnym działaniem obsługiwanych maszyny i przyrządów, Dostarczanie komponentów na swoje stanowisko pracy, Praca zgodna z określonymi procedurami oraz kontrola jakościowa wyrobu na stanowisku pracy, Prowadzenie prac konserwacyjnych i prewencyjnych w celu uniknięcia awarii maszyn i urządzeń na zakładzie, Dbanie o porządek w wyznaczonym obszarze.
StPr/25/0677
data rozpoczęcia pracy od 03.11.2025
wynagrodzenie od od 5 400 PLN

Obsługa najemców. Załatwianie bieżących interwencji, zgłaszanie awarii, informowanie o konieczność dezynfekcji, deratyzacji, dezynsekcji. Sporządzanie wydruków czynszowych i książeczek czynszowych. Prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji administracyjnej substancji mieszkaniowej, wprowadzanie do systemu dokumentów (umów, wniosków, decyzji, oświadczeń). Wnioskowanie do Gmin o wymeldowanie administracyjne. Udział w czynnościach eksmisyjnych, wizje w terenie. Przygotowywanie umów najmu lokali mieszkalnych na podstawie decyzji Dyrektora Oddziału oraz wypowiedzeń umów najmu. Przygotowanie porozumień o rozłożenie wpłaty kaucji na raty. Przyjmowanie i weryfikacja wniosków mieszkaniowych. Prowadzenie korespondencji z najemcami, zarządcami i urzędami. Przejmowanie, przekazywanie pustostanów.
StPr/25/0668
data rozpoczęcia pracy od 10.11.2025
wynagrodzenie od od 5 599 PLN

Kompleksowa obsługa Wspólnot Mieszkaniowych zarządzanych przez SRK S.A.. Reprezentowanie Spółki na zebraniach wspólnot mieszkaniowych, w których Spółka jest właścicielem lokali niewyodrębnionych. Reprezentowanie wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez SRK S.A. przed sądami, wobec organów administracji publicznej, a także w stosunkach z członkami wspólnoty mieszkaniowej i osobami trzecimi. Przygotowywanie i zawieranie dla wspólnot mieszkaniowych umów o dostawy, roboty bądź usługi związane z realizacją zadań, kontrola prawidłowości wykonania tych umów oraz wnioskowanie ich rozwiązywania. Przygotowywanie i opracowywanie projektów uchwał właścicieli lokali we wspólnotach mieszkaniowych. Przygotowywanie projektów i rozliczeń planu gospodarczego dla wspólnot mieszkaniowych.
StPr/25/0669
data rozpoczęcia pracy od 10.11.2025
wynagrodzenie od od 5 599 PLN

- Śląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Katowicach poszukuje kandydatów na stanowisko: Nazwa stanowiska: Wychowawca w jednostce organizacyjnej ŚWK OHP/ HP 12-01 Siemianowice Śląskie. - Wymiar etatu: pełny etat - Liczba stanowisk pracy: 1 - Zakres wykonywanych zadań: realizowanie bieżących planów pracy dydaktyczno - wychowawczej; organizowanie zajęć wychowawczych o charakterze edukacyjnym, kulturalno - oświatowym, profilaktycznym i sportowo-rekreacyjnym; zagospodarowywanie czasu wolnego młodzieży. - Informacja o warunkach pracy: Miejsce pracy i warunki: Szkoła Branżowa I stopnia w Bytomiu, ul. Wrocławska 32/I piętro, 41-902 Bytom. - Godziny pracy: 7:45-15:45.
StPr/25/2336
data rozpoczęcia pracy od 03.11.2025
wynagrodzenie od od 5 200 PLN

Asystent sędziego wykonuje czynności zmierzające do przygotowania spraw sądowych do rozpoznania oraz czynności z zakresu działalności administracyjnej sądów, o których mowa w art. 8 pkt 2 Ustawy prawo o ustroju sądów powszechnych.
StPr/25/0673
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 7 000 PLN