Zamknij

Elektryk/Elektromonter/Elektronik

Nr oferty: StPr/25/1099Dodane przez: HardCom Sp. z o. o.

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: 41-905 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
: Montaż instalacji teleelektrycznych, montaż instalacji teletechnicznych SSP CCTV DSO SSWiN KD
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
: od 4 666 do 5 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: HardCom Sp. z o. o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: ZABRZAŃSKA, 41-905 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu:
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV + list motywacyjny
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
utrzymanie czystości na terenach zewnętrznych wspólnot mieszkaniowych
StPr/25/0745
data rozpoczęcia pracy od 02.12.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

Montaż instalacji teleelektrycznych, montaż instalacji teletechnicznych SSP CCTV DSO SSWiN KD
StPr/25/1099
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 4 666 do 5 500 PLN

wykonywanie napraw bieżących w zakresie mechaniki w autobusach, wykonywanie obsług codziennych autobusów i usuwanie usterek, wymianę i naprawę uszkodzonych części i podzespołów, wykonywanie przeglądów gwarancyjnych, okresowych i rejestracyjnych autobusów, kontrolę stanu technicznego pojazdów, zespołów, podzespołów i układów w autobusach
StPr/25/1100
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 31,40 do 34,00 PLN

praca na zewnątrz przy elewacjach, ociepleniach budynków i dachów, jak i wewnątrz przy wykończeniach, glazurnictwie czy instalacjach.
StPr/25/1101
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 31,40 do 42,00 PLN

przeprowadzanie postępowań w zakresie zamówień publicznych, w szczególności poprzez pełnienie funkcji przewodniczącego komisji, udzielanie wydziałom, referatom oraz miejskim jednostkom organizacyjnym informacji w zakresie procedur dot. zamówień publicznych, umieszczanie informacji dot. postępowań o zamówienia publiczne we właściwych publikatorach, elektroniczne przekazywanie informacji o postępowaniach do urzędu oficjalnych publikacji wspólnot europejskich, sporządzanie rocznego sprawozdania z udzielonych zamówień publicznych, wykonywanie czynności związanych z opracowywaniem planu zamówień publicznych poprzez weryfikację i zatwierdzanie zapisów, bieżące zapoznawanie się z aktami prawnymi związanymi z zakresem powierzonych obowiązków, odbycie służby przygotowawczej do pracy w samorządzie. Szczegóły dostępne https://www.bytom.pl/bip/informacje-urzedu/nabory-w-urzedzie-miejskim/Nabor-na-stanowisko-urzednicze-inspektor-w-Wydziale-Zamowien-Publicznych-PA-5/idn:12265
StPr/25/0740
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 4 870 PLN

sprzedaż w sklepie zielarsko - medycznym
StPr/25/0735
data rozpoczęcia pracy od 27.11.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

prace wykończeniowe
StPr/25/1083
data rozpoczęcia pracy od 25.11.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

wykonywanie czynności związanych z obsługą księgowo-finansową Centralnej Stacji Ratownictwa Górniczego S.A., ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień dot. fakturowania, podatku VAT oraz środków trwałych.
StPr/25/0733
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 7 700 PLN

- prowadzenie analiz chemicznych mieszanin gazów m.in. techniką chromatografii gazowej, - wykonywanie podstawowych badań węgla kamiennego i innych paliw stałych, - prowadzenie dokumentacji oraz opracowywanie sprawozdań i wyciąganie wniosków z uzyskanych wyników z przeprowadzonych badań, - wspieranie pracy laboratorium w zakresie utrzymania akredytacji, w tym uczestnictwo w audytach.
StPr/25/0734
data rozpoczęcia pracy od 01.02.2026
wynagrodzenie od od 5 800 PLN

przyrządzanie zgodnie z wymogami dietetycznymi posiłków, rozdzielanie ich na salę, rzetelne rozliczanie się z używanych produktów, prowadzenie magazynu podręcznego, obsługiwanie sprzętu kuchennego zgodnie z instrukcjami obsługi oraz dbanie o jego czystość, współudział w ustalaniu jadłospisu, nadzór nad przygotowaniem i odpowiednim przechowywaniem próbek dla Sanepidu, wykonywanie innych czynności wynikających z organizacji placówki i poleceń dyrektora
StPr/25/0730
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 4 740 PLN