Zamknij

Pracownik gastronomii

Nr oferty: StPr/25/0372Dodane przez: kontakt przez PUP

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
: przygotowanie posiłków za pomocą zakupionych maszyn
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 10.05.2025
: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Łagiewnicka 15, 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
Osoba do kontaktu: Pośrednik Pracy
Numer telefonu: (32)281-70-19
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: skierowanie + dok. aplikacyjne
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
prace termomodernizacyjne, naprawy dachów
StPr/25/0375
data rozpoczęcia pracy od 13.05.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

prace wykończeniowe
StPr/25/0443
data rozpoczęcia pracy od 12.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

prace budowlane
StPr/25/0374
data rozpoczęcia pracy od 02.06.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in.: a) Kompleksowe przygotowanie dokumentów zamówienia i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wewnętrznym regulaminem udzielania zamówień. b) Kompleksowe przygotowanie dokumentów i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych poza ustawą Prawo zamówień publicznych, zgodnie wewnętrznym regulaminem udzielania zamówień. c) Prowadzenie rejestrów zamówień publicznych udzielanych przez Dział Zamówień Publicznych, prowadzenie rejestru umów oraz planu zamówień publicznych i planów postępowań; d) Bieżąca współpraca z komórkami organizacyjnymi odpowiedzialnymi za dane zamówienia, e) Przygotowanie informacji dotyczących prowadzonych postępowań i udzielonych zamówień; f) Uczestniczenie w pracach Komisji przetargowych zgodnie z przepisami wewnętrznymi; g) Udział w przygotowywaniu sprawozdań dotyczących zamówień publicznych w przypadkach określonych ustawą; h) Prowadzenie, gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z przeprowadzonymi postępowaniami; i) Nadzorowanie i koordynowanie przestrzegania procedur.
StPr/25/0371
data rozpoczęcia pracy od 01.06.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

obsługa urządzeń produkcyjnych, prowadzenie dokumentacji produkcyjnej, wykonywanie prac konserwacyjnych, praca na oczyszczalni wewnątrzzakładowej, przestrzeganie dyscypliny produkcyjnej oraz zasad dotyczących jakości wytwarzania produktu
StPr/25/0369
data rozpoczęcia pracy od 10.05.2025
wynagrodzenie od od 4 700 do 5 200 PLN

prace dekarskie
StPr/25/0368
data rozpoczęcia pracy od 12.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Realizacja zakupów zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem oraz polityką zapasów, poszukiwanie nowych dostawców na rynkach zagranicznych oraz krajowych w zakresie określonego asortymentu, analiza zużycia materiałów oraz określanie minimalnych stanów do terminowej realizacji zamówień, nadzór, ocena i współpraca z dostawcami w zakresie terminowej realizacji i jakości dostaw, reklamacji, wymiany dokumentów oraz innych uzgodnień, przygotowanie zestawień, analiz i harmonogramów dostaw
StPr/25/0361
data rozpoczęcia pracy od 02.06.2025
wynagrodzenie od od 6 500 PLN

przygotowanie posiłków za pomocą zakupionych maszyn
StPr/25/0372
data rozpoczęcia pracy od 10.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Sprzątanie pomieszczeń biurowych, sprzątanie sanitariatów
StPr/25/0363
data rozpoczęcia pracy od 09.05.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

regipsy, sufity podwieszane, szpachlowanie
StPr/25/0362
data rozpoczęcia pracy od 08.05.2025
wynagrodzenie od od 6 000 do 9 000 PLN