Zamknij

Podinspektor w Wydziale Realizacji Inwestycji i Remontów

Nr oferty: StPr/25/0473Dodane przez: Urząd Miejski w Bytomiu

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Parkowa 2, 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
: udział w przygotowaniu oraz sprawdzanie wszelkich dokumentów niezbędnych do ogłoszenia zamówienia publicznego na wybór wykonawcy; prowadzenie spraw związanych z przeprowadzaniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na wybór wykonawcy, w tym między innymi: opracowywanie ogłoszeń, opracowywanie wniosków o zatwierdzenie trybu wyboru wykonawcy oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami, a także innych potrzebnych w tym zakresie dokumentów; udział w pracach komisji przetargowych; udział w negocjacjach z wykonawcami; sprawdzanie dokumentów dotyczących zamówień publicznych pod względem ich zgodności z przepisami oraz ofert złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pod względem formalno-prawnym i spełnienia przez wykonawców wymaganych warunków; opracowywanie projektowanych postanowień umownych, umów, aneksów do umów, porozumień, zleceń, protokołów z negocjacji; współpraca z Wydziałem Zamówień Publicznych i Kancelarią prawną; odbycie służby przygotowawczej do pracy w samorządzie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 15.08.2025
: od 4 840 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Urząd Miejski w Bytomiu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Parkowa 2, 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
Osoba do kontaktu: Magda Madeja
Numer telefonu:
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Szczegółowe informacje dostępne pod linkiem: https://www.bytom.pl/bip/informacje-urzedu/nabory-w-urzedzie-miejskim/-Nabor-na-stanowisko-urzednicze-podinspektor-w-Wydziale-Realizacji-Inwestycji-i-Remontow-KR-2/idn:11405. Dokumenty aplikacyjne: kwestio
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
udział w przygotowaniu oraz sprawdzanie wszelkich dokumentów niezbędnych do ogłoszenia zamówienia publicznego na wybór wykonawcy; prowadzenie spraw związanych z przeprowadzaniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na wybór wykonawcy, w tym między innymi: opracowywanie ogłoszeń, opracowywanie wniosków o zatwierdzenie trybu wyboru wykonawcy oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami, a także innych potrzebnych w tym zakresie dokumentów; udział w pracach komisji przetargowych; udział w negocjacjach z wykonawcami; sprawdzanie dokumentów dotyczących zamówień publicznych pod względem ich zgodności z przepisami oraz ofert złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pod względem formalno-prawnym i spełnienia przez wykonawców wymaganych warunków; opracowywanie projektowanych postanowień umownych, umów, aneksów do umów, porozumień, zleceń, protokołów z negocjacji; współpraca z Wydziałem Zamówień Publicznych i Kancelarią prawną; odbycie służby przygotowawczej do pracy w samorządzie
StPr/25/0473
data rozpoczęcia pracy od 15.08.2025
wynagrodzenie od od 4 840 PLN

udział w zapewnieniu prawidłowego przebiegu procesu technologicznego oczyszczalni ścieków, obsługa i kontrola maszyn i urządzeń zainstalowanych na terenie obsługiwanych obiektów, kontrola parametrów pracy, eksploatacja pompowni ścieków na terenie Bytomia, eksploatacja zbiorników przepompowni ścieków zlokalizowanych na terenie Bytomia, eksploatacja kotłowni elektrociepłowni, eksploatacja stacji wymienników ciepła i wody użytkowej, stacji oczyszczalni ścieków Bobrek i Miechowice, prowadzenie zapisów w książkach obiektów, sporządzanie raportów , usuwanie zdarzeń awaryjnych, usuwanie drobnych usterek na terenie obsługiwanych obiektów.
StPr/25/0471
data rozpoczęcia pracy od 04.07.2025
wynagrodzenie od od 5 500 PLN

wystawianie faktur za wodę i ścieki, przygotowanie materiałów będących podstawą do wystawiania faktur, analiza zużycia wody przez odbiorców w przypadku ujawnionych odchyleń w stosunku do ustalonej normy, przekazywanie faktur i zestawień sprzedaży do Działu Księgowości, udzielenie odpowiedzi i wyjaśnień kontrahentom w zakresie prowadzonych usług, informowanie innych działów o uszkodzeniach wodomierzy, wystawienie zleceń w zakresie legalizacji wodomierzy, aktualizowanie w bazie danych informacji o wszelkich zmianach dotyczących wodomierzy, prowadzenie kontroli i ewidencji umów na dostawę wody i odbiór ścieków, przygotowywanie, gromadzenie i weryfikacja dokumentów niezbędnych do zawarcia umów, przygotowywanie umów oraz aneksów
StPr/25/0472
data rozpoczęcia pracy od 04.07.2025
wynagrodzenie od od 5 500 PLN

sporządzanie zamówień, dbanie o porządek w miejscu pracy, obsługa klienta
StPr/25/0469
data rozpoczęcia pracy od 02.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

pielęgnacja włosów, farbowanie, cięcie
StPr/25/0468
data rozpoczęcia pracy od 02.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

praca fizyczna związana z montowaniem elementów, murowaniem, remontami, praca na zewnątrz budynków
StPr/25/0467
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

wykonywanie zabiegów manicure i pedicure, konsultowanie i doradzanie klientom w zakresie pielęgnacji paznokci, zapewnienie higieny i dezynfekcji narzędzi oraz stanowiska pracy, śledzenie trendów i nowych technik w branży stylizacji paznokci, dbanie o dobry wizerunek marki stacjonarnie oraz w mediach społecznościowych
StPr/25/0465
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

wykonywanie detali zgodnie z rysunkiem i dokumentacją
StPr/25/0464
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 5 000 do 8 000 PLN

Praca na produkcji Kontrola produkcji Kontrola wyrobów kupowanych Próbkowanie Obsługa maszyny pomiarowej Udział w spotkaniach z kierownictwem Weryfikacja produktów pod kątem jakościowym, w oparciu o dostępne wzorce i znane standardy Przestrzeganie standardów jakości i ich doskonalenie w obrębie wszystkich działań produkcyjnych przedsiębiorstwa. Praca w programie zarządczo-magazynowym Inne bieżące czynności zlecone przez pracodawcę
StPr/25/0463
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 6 500 PLN

Zakres obowiązków: pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami utrzymanie czystości w miejscu pracy dbanie o ekspozycję towarów
StPr/25/0461
data rozpoczęcia pracy od 10.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN