Zamknij

Samodzielny Referent ds. Administracyjno-Gospodarczych

Nr oferty: StPr/25/1577Dodane przez: ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Piekarska 18, 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
: Opis stanowiska pracy : - kompleksowa obsługa administracyjnogospodarcza Działu - opracowywanie planów urlopowych pracowników zatrudnionych w Dziale - sporządzanie i kontrola kart czasu pracy pracowników - opracowywanie harmonogramów pracowników - koordynowanie pracy sprzątaczek oraz pracowników gospodarczych - współdziałanie z innymi jednostkami ŚUM w zakresie przygotowywania sal do różnych uroczystości, egzaminów oraz prowadzonych zajęć - koordynowanie spraw związanych z najmem krótkoterminowym oraz najmem wolnych powierzchni Uczelni - umiejętne gospodarowanie powierzonymi środkami czystości, materiałami biurowymi w zakresie ich zamawiania i wydawania wyznaczonym pracownikom - czuwanie nad składnikami majątkowymi Uczelni i nadzór nad racjonalną gospodarką majątkiem, a także zabezpieczenie składników majątkowych przed ewentualnymi stratami, - przygotowywanie i zgłaszanie sprzętu do kasacji - organizowanie bieżących napraw konserwacyjnych w obiekcie, oraz napraw sprzętu biurowego i gospodarczego - kontrola nad właściwym wykonywaniem obowiązków pracowników ochrony - współpraca z innymi jednostkami ŚUM. Miejsce wykonywania pracy: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, Wydział Zdrowia Publicznego w Bytomiu, ul. Piekarska 18, Bytom. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 09.07.2025
: od 5 600 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 40-055 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Osoba do kontaktu: Magdalena Sarkowicz-Poloczek
Numer telefonu:
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV - Kontakt e-mail: [email protected] W tytule proszę wpisać: stanowisko: Samodzielny Referent ds. Administracyjno-Gospodarczych
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
szycie odzieży damskiej (płaszcze, spodnie, żakiety, bluzki
StPr/25/0486
data rozpoczęcia pracy od 11.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

prasowanie, podklejanie, czyszczenie odzieży
StPr/25/0487
data rozpoczęcia pracy od 11.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

prace pomocnicze przy układaniu kostki brukowej
StPr/25/0483
data rozpoczęcia pracy od 11.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

układanie kostki brukowej
StPr/25/0484
data rozpoczęcia pracy od 11.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 do 6 000 PLN

Specjalizacja: roboty brukarskie Zakres obowiązków: Nadzór nad pracami brukarskimi na placu budowy. Koordynowanie pracy zespołu i dbanie o terminowe realizowanie zleceń. Kontrola, jakości wykonywanych prac. Ustalenie harmonogramu prac oraz rozwiazywanie problemów na budowie. Współpraca z inspektorami nadzoru oraz innymi działami firm. Przestrzeganie zasad BHP oraz zapewnienie bezpieczeństwa pracy na budowie. Dbałość o maszyny, sprzęt budowlany i samochody firmowe (czystość i sprawność)
StPr/25/0485
data rozpoczęcia pracy od 11.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 do 6 000 PLN

kontrola efektywności energetycznej pracy urządzeń, analiza przyczyn obniżone jefektywności, wdrażanie działań korygujących, działania mające na celu optymalizację zużycia mediów, prowadzenie ewidencji, kompletowanie i opracowywanie dokumentacji techniczno ruchowej dla urządzeń i pomieszczeń energetycznych, prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizacji prac iczynności wykonywanych na poszczególnych obiektach, udział w opracowywaniu harmonogramów przeglądów, konserwacji, remontów iinwestycji w zakresie gospodarki energetycznej przedsiębiorstwa, prowadzenie analiz techniczno-ekonomicznych dotyczących efektywności zużycia energii, analiza rynku w obszarze nowych rozwiązań technicznych dotyczących efektywności energetycznej, udział w pracach dot. wykorzystania odnawialnych źródeł energii i kogeneracji w przedsiębiorstwie, sporządzanie raportów pracy obiektów na podstawie przekazywanych protokołów zwykonanych pracw zakresie energetycznym, prowadzenie działań związanych z gospodarką mediami, planowanie i analiza kosztów zużyć mediów, prowadzenie rozliczeń i ewidencji (faktury, gospodarka materiałowa, budżetowanie), współpraca z zespołem elektryków i automatyków.
StPr/25/0482
data rozpoczęcia pracy od 10.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

montaż bram garażowych, wjazdowych i automatów
StPr/25/0480
data rozpoczęcia pracy od 10.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Opis stanowiska pracy : - kompleksowa obsługa administracyjnogospodarcza Działu - opracowywanie planów urlopowych pracowników zatrudnionych w Dziale - sporządzanie i kontrola kart czasu pracy pracowników - opracowywanie harmonogramów pracowników - koordynowanie pracy sprzątaczek oraz pracowników gospodarczych - współdziałanie z innymi jednostkami ŚUM w zakresie przygotowywania sal do różnych uroczystości, egzaminów oraz prowadzonych zajęć - koordynowanie spraw związanych z najmem krótkoterminowym oraz najmem wolnych powierzchni Uczelni - umiejętne gospodarowanie powierzonymi środkami czystości, materiałami biurowymi w zakresie ich zamawiania i wydawania wyznaczonym pracownikom - czuwanie nad składnikami majątkowymi Uczelni i nadzór nad racjonalną gospodarką majątkiem, a także zabezpieczenie składników majątkowych przed ewentualnymi stratami, - przygotowywanie i zgłaszanie sprzętu do kasacji - organizowanie bieżących napraw konserwacyjnych w obiekcie, oraz napraw sprzętu biurowego i gospodarczego - kontrola nad właściwym wykonywaniem obowiązków pracowników ochrony - współpraca z innymi jednostkami ŚUM. Miejsce wykonywania pracy: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, Wydział Zdrowia Publicznego w Bytomiu, ul. Piekarska 18, Bytom. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30.
StPr/25/1577
data rozpoczęcia pracy od 09.07.2025
wynagrodzenie od od 5 600 PLN

przygotowywanie pierogów, gołąbków
StPr/25/0478
data rozpoczęcia pracy od 08.07.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

Ogólny zakres obowiązków wynika z zadań Policji określonych w art. 1 pkt 2 ustawy z dn. 6 kwietnia 1990 r. o Policji w tym: ochrona życia i zdrowia ludzi oraz mienia przed bezprawnymi zamachami naruszającymi te dobra; ochrona bezpieczeństwa i porządku publicznego, w tym zapewnienie spokoju w miejscach publicznych oraz w środkach publicznego transportu i komunikacji publicznej, w ruchu drogowym i na wodach przeznaczonych do powszechnego korzystania; inicjowanie i organizowanie działań mających na celu zapobieganie popełnianiu przestępstw i wykroczeń oraz zjawiskom kryminogennym i współdziałanie w tym zakresie z organami państwowymi, samorządowymi i organizacjami społecznymi; wykrywanie przestępstw i wykroczeń oraz ściganie ich sprawców.
StPr/25/0475
data rozpoczęcia pracy od 30.12.2025
wynagrodzenie od od 6 771,30 PLN