W październikowych wyborach parlamentarnych mieszkańcy pobili rekord frekwencji sprzed czterech lat. Ponad 68 proc. bytomian oddało głos na kandydatów do Sejmu i Senatu.
Codziennie wybory
Hasztagiem #7kwietniaMaszWybór, Życie Bytomskie rozpoczyna kampanię profrekwencyjną, prezentując codzienne sytuacje, w których podejmowanie decyzji odgrywa kluczową rolę. Redakcja przygotowała serię filmików z udziałem znanych i lubianych społeczników i sportowców, które są publikowane w mediach społecznościowych – na Facebooku, Instagramie oraz TikToku. Do kampanii dołączyli już m.in. Beata Pacut, zawodniczka klubu GKS Czarni Bytom i mistrzyni Europy seniorów 2021; Małgorzata Wiśniewska-Wilk, prezes klubu GKS Czarni Bytom oraz Mariusz Bacik, trener koszykarskiej Polonii Bytom i były reprezentant Polski. – Teraz każdy może dorzucić swój film by zachęcić znajomych do głosowania 7 kwietnia – zachęca Tomasz Nowak, redaktor naczelny Życia Bytomskiego.
Otworzyć czy nie otwierać?
Kampania profrekwencyjna będzie widoczna nie tylko w internecie. W sieci Piekarni i Cukierni Kwapisz w Bytomiu będą dostępne specjalne zawieszki z hasłem “Otworzyć czy nie otwierać?”. Każdy będzie mógł zabrać je ze sobą i zawiesić na klamce swoich drzwi lub sąsiada, aby zachęcić do pójścia na wybory. Na miejskich słupach ogłoszeniowych pojawią się też plakaty z pytaniem “Wydanie papierowe czy online?”. Wszystkie opatrzone hasztagiem #7kwietniaMaszWybór.
Nasza redakcja zaprasza również na prawybory, które odbędą się 22 marca na ul. Dworcowej w godz. 11-16. Mieszkańcy będą mogli zagłosować anonimowo na swojego kandydata na prezydenta.
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu zyciebytomskie.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz