Badanie satysfakcji klienta rozpoczęło się 26 lipca i potrwa do 9 sierpnia. Aby wziąć w nim udział wystarczy wejść na stronę internetową www.kolejeslaskie.pl lub zeskanować kod QR wyświetlany na ekranach w pociągach Kolei Śląskich. Wypełnienie kwestionariusza ankiety online zajmuje około 5 minut.
Cenne źródło informacji
Koleje Śląskie regularnie organizują badania satysfakcji pasażera, a pozyskiwane Odpowiedzi w ten sposób opinie stanowią cenne źródło informacji dla regionalnego przewoźnika. To m.in. na podstawie sugestii pasażerów przygotowywane są specjalne oferty na zakup biletów, nowe funkcjonalności na stronie internetowej i w aplikacji, a nawet uruchamiane są dodatkowe połączenia.
Cały czas w kontakcie
Oprócz corocznego badania satysfakcji pasażerów swoje sugestie i proponowane usprawnienia w rozkładzie jazdy można zgłaszać za pomocą formularza dostępnego na stronie internetowej Kolei Śląskich w zakładce “Kontakt”.
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu zyciebytomskie.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz