Zamknij

mechanik samochodowy

Nr oferty: StPr/25/1120Dodane przez: kontakt przez PUP

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
: mechanik samochodowy, naprawa samochodów osobowych, busów. Miejsce wykonywania pracy Bytom (Miechowice).
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 28.10.2025
: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie
Osoba do kontaktu: Doradca klienta
Numer telefonu: 32 277 90 14
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV Kontakt z pracodawcą telefoniczny w godzinach 7.00-18.00 tel. 501 171 585.
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
wyrabianie ciasta do pizzy
StPr/25/0691
data rozpoczęcia pracy od 01.11.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

mechanik samochodowy, naprawa samochodów osobowych, busów. Miejsce wykonywania pracy Bytom (Miechowice).
StPr/25/1120
data rozpoczęcia pracy od 28.10.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Prace wykończeniowe wewnątrz budynków, praca na terenie Siemianowic i okolic, praca w godzinach 7.00-15.00.
StPr/25/0627
data rozpoczęcia pracy od 29.10.2025
wynagrodzenie od od 4 666 do 8 000 PLN

PEŁNE KSIĘGI, NADZÓR NAD POPRAWNOŚCIĄ ROZLICZEŃ PODATKOWYCH, ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA SPORZĄDZENIE DEKLARACJI PODATKOWYCH ORAZ PRZYGOTOWANIE I WYSYŁKA JPK I DEKLARACJI ZUS, ORGANIZACJA I NADZÓR NAD POPRAWNOŚCIĄ OBIEGU DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH, KONTROLA FORMALNO-PRAWNA DOKUMENTÓW, KONTAKT Z KLIENTEM W ZAKRESIE OPERACYJNYM I BIZNESOWYM
StPr/25/0688
data rozpoczęcia pracy od 28.10.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

szycie odzieży lekkiej, nie jest to produkcja taśmowa
StPr/25/0686
data rozpoczęcia pracy od 03.11.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

Pracownik zatrudniony w charakterze stażysty poznaje strukturę sądu, funkcjonowanie komórek organizacyjnych, jak również tryb załatwiania spraw, które będą należały do zakresu przyszłych obowiązków urzędnika, w tym przede wszystkim: protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach, przygotowywanie akt spraw do sesji i posiedzeń, przygotowywanie, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, obsługa programów i systemów informatycznych. Szczegóły ogłoszenia dostępne pod adresem www.bytom.sr.gov.pl w zakładce PRACA W SĄDZIE KONKURS OKDR.1101.17.2025
StPr/25/0684
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

prowadzenie spraw administracyjno-biurowych, wprowadzanie wniosków i umów cywilno-prawnych do komputerowego rejestru zgłoszeń, wykonywanie rozliczeń wniosków, przygotowanie faktur, przygotowanie okresowych zestawień czynności metrologicznych, prowadzenie dziennika laboratorium, obsługa klienta w punkcie obsługi, archiwizacja sporządzonej dokumentacji
StPr/25/0685
data rozpoczęcia pracy od 15.11.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

sprzątanie pomieszczeń biurowych i utrzymanie czystości wokół budynku Cechu
StPr/25/0680
data rozpoczęcia pracy od 01.11.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: bezpośrednia pomoc i doradztwo dla mieszkańców w zakresie aplikacji o dofinansowanie w ramach Programu Ciepłe Mieszkanie oraz Programu Czyste Powietrze, podejmowanie działań mających na celu zidentyfikowanie budynków, których właściciele mogliby być potencjalnymi wnioskodawcami i przedstawienie im korzyści płynących z wzięcia udziału w Programie, wsparcie wnioskodawców w zakresie przygotowywania wniosków o dofinansowanie, w tym pod kątem spełnienia wymagań określonych w Programie, z zachowaniem należytej ocena wniosków o dofinansowanie, w tym sprawdzanie poprawności załączonych dokumentów, przygotowywanie umów o dofinansowanie dla wnioskodawców, przekazywanie do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej informacji o dofinansowaniu, pomoc wnioskodawcom przy rozliczeniu przyznanego dofinansowania, w tym przy poprawnym wypełnianiu wniosku o płatność oraz kompletowaniu wymaganych załączników, współpraca z innymi działami w celu weryfikacji dokumentów, Rozliczanie środków finansowych przyznanych w ramach obu programów, dokonywanie kontroli u mieszkańców w miejscu inwestycji, w ramach realizowanych projektów, nadzorowanie postępów realizacji projektów oraz raportowanie wyników i problemów w ramach prowadzonych działań, współpraca z jednostkami organizacyjnymi oraz innymi podmiotami w zakresie realizacji zadań wydziału, bieżące zapoznawanie się z aktami prawnymi publikowanymi w katalogu LEX i prawo UMB, wykonywanie innych czynności służbowych na polecenie przełożonych, odbycie służby przygotowawczej do pracy w samorządzie. Szczegóły pod linkiem: https://www.bytom.pl/bip/informacje-urzedu/nabory-w-urzedzie-miejskim/Nabor-na-podinspektora-w-Referacie-Ekologii-Wydzialu-Inzynierii-Srodowiska-AS-6/idn:12060
StPr/25/0681
data rozpoczęcia pracy od 17.11.2025
wynagrodzenie od od 4 840 PLN

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: prowadzenie ewidencji zawartych umów na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości; prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych w celu kontroli częstotliwości ich opróżniania; prowadzenie postępowań w sprawie obowiązku uiszczania opłat za odbieranie odpadów komunalnych lub opróżnianie zbiorników bezodpływowych w przypadku właścicieli nieruchomości, który nie zawarli umów z uprawnionymi podmiotami; prowadzenie działań informacyjnych i edukacyjnych w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi, w szczególności w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych; prowadzenie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, w szczególności w zakresie zezwoleń na opróżnienia zbiorników bezodpływowych lub instalacji przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych; praca w terenie przy wykonywaniu kontroli i podejmowanych interwencjach; współpraca z jednostkami organizacyjnymi oraz innymi podmiotami w zakresie realizacji zadań wydziału; przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje i wnioski składane przez posłów i radnych; prowadzenie spraw i sporządzanie projektów pism zgodnie z przepisami kodeksu postępowania administracyjnego; przygotowanie projektów aktów prawa miejscowego; bieżące zapoznawanie się z aktami prawnymi publikowanymi w katalogu LEX i prawo UMB; wykonywanie innych czynności służbowych na polecenie przełożonych; odbycie służby przygotowawczej do pracy w samorządzie. Szczegóły pod linkiem: https://www.bytom.pl/bip/informacje-urzedu/nabory-w-urzedzie-miejskim/Nabor-na-stanowisko-urzednicze-podinspektor-w-Wydziale-Gospodarowania-Odpadami-Komunalnymi-ZO-1/idn:12067
StPr/25/0682
data rozpoczęcia pracy od 17.11.2025
wynagrodzenie od od 4 840 PLN