Choć sam pomysł budowania własnych sieci kolportażu w polskiej prasie nie jest nowy, Życie Bytomskie wprowadziło go w nieco innowacyjny sposób. Nawiązaliśmy współpracę z siecią Tadeusza Kwapisza, która dysponuje 12 punktami sprzedaży w Bytomiu. Nazwisko Kwapisz jest obecne w świadomości bytomian od 1937 roku. Życie bytomskie ma nieco krótszą tradycję (1956 rok), ale także jest już niemal marką miejską.
Pochwały na portalach branżowych są ważne, ale co najważniejsze - dzięki temu pomysłowi sprzedaż naszej gazety wzrosła, bo jesteśmy bliżej Was, naszych Czytelników. I to jest największa wartość - jeśli dodamy do tego przepyszne pieczywo, ciasto i kawę z Cukierni Kwapisz. No i lekturę Życia Bytomskiego oczywiście!
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz